فیلم جدید مایلی
نوشته شده توسط : S.M.R.ABEDI

نویسنده : unatan
 
 

 

«مایلی سایرس» با پروژه جدید کمپانی «والت دیزنی» به نام «بال‌ها» همکاری می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، این فیلم بر اساس قصه یک نوول نوجوانانه به همین نام ساخته می‌شود.
کمپانی والت دیزنی از مدتی قبل در فکر خرید امتیاز برگردان سینمایی این نوول بود. «با‌ل‌ها» که توسط «آپریلین پایک» نوشته شده، در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از کتاب‌های پرخواننده و موفق سال شد.
در تولید فیلم دو تن از تهیه‌کنندگان مستقل سینما که سال قبل درام نوجوانانه و موفق «گرگ و میش» را تولید کردند، با کمپانی والت دیزنی هم‌کاری خواهند داشت.
قصه «بال‌ها» شبیه افسانه‌های شاه پریان قدیمی است و سایرس در آن نقش «لورل» را بازی خواهد کرد.
لورل دختری 15ساله است که در یک شهر کوچک زندگی و در یک مدرسه خانگی تحصیل می‌کند. تا قبل از این معلم‌های او به خانه پدری وی می‌آمدند و درس‌ها را به او یاد می‌دادند. لورل امتحانات خودش را نیز در خانه و در حضور معلم‌ها می‌داد. زمانی که قرار می‌شود لورل برای ادامه تحصیلات متوسطه راهی یک مدرسه بزرگ شود،‌ مشکلات او هم شروع می‌شود. در شرایطی که او نمی‌تواند خودش را با دبیرستان و بقیه بچه‌های مدرسه وفق دهد، لورل متوجه یک نکته تازه هم می‌شود. لورل همیشه فکر می‌کرد که شبیه بقیه بچه‌های هم سن و سال خود نیست و تفاوت زیادی به آن‌ها دارد. این تصور زمانی که او دو بال پیدا می‌کند، رنگ واقعیت به خودش می‌گیرد.خیلی زود لورل متوجه می‌شود یکی از آن پری‌های افسانه‌های قدیمی است. زندگی برای لورل و دوستانش تغییر می‌کند و آن‌ها ماجراجویی‌های تازه‌ای را در پیش می‌گیرند و...
کتاب «بال‌ها» ماه مه گذشته منتشر شد و قرار است تبدیل به یک مجموعه کتاب 4 جلدی شود. به این ترتیب، نسخه سینمایی آن هم یک مجموعه فیلم 4 قسمتی خواهد بود، که در صورت موفقیت مالی و انتقادی، دنباله‌های دیگری هم خواهد داشت.
مایلی سایرس دوستی دیرینه‌ای با کمپانی والت دیزنی دارد. در کنار اجرای یک برنامه موفق تلویزیونی، وی مدتی قبل فیلم سینمایی «هانا مونتانا» را برای این کمپانی بازی کرد که فروش خوبی در گیشه نمایش داشت.
وی در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «آخرین ترانه» است. فیلم را «جولی آن رابینسن» بر اساس قصه کتابی از «نیکلاس اسپارک» کارگردانی می‌کند.
این فیلم - که فیلم‌نامه‌اش را اسپارک با همکاری «جف وی دای» نوشته - قرار است تبدیل به یک مجموعه فیلم سینمایی شود.
کمپانی والت دیزنی که این روزها در جست‌وجوی کارگردان مناسبی برای «بال‌ها» است، هنوز زمانی را برای شروع کار فیلم‌برداری اعلام نکرده است

و ویدئو ی مایلی در فیلم last song که می تونید در این جا ببینید:the last song

و اینم از عکس هاو داستان جدیدترین قسمت هانا مونتانا

و داستان این قسمت البته انگلیسیه

In the upcoming episode “Should I Neigh or Should I Go,” which will also be available on DVD from Walt Disney Studios Home Entertainment, Miley Stewart faces the biggest decision of her life – whether to say goodbye to her life in Malibu or to listen to her heart and return to her Crowley Corners ranch and beloved horse Blue Jeans in Tennessee.

Meanwhile, Jackson moves into his own apartment, Lilly (Osment) Lilly is contemplating what to do after her mom accepts a job in Atlanta and Oliver (Musso) must decide whether to stay with his two best friends or go on the road to pursue his fledgling music career.

 


 




:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: